دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

  • ۰
  • ۰

اتاق های باریک

بعید است که کسی یک آپارتمان کوچک با یک حمام باریک را بر آپارتمان جاداری که هر اتاق خواب یک حمام جداگانه دارد ترجیح دهد. اما واقعیت این است ما در خانه هایمان اغلب با معضل فضاهای باریک و کوچک روبرو هستیم. اما با این حال جای نگرانی و نا امیدی نیست چرا که راه های موثری وجود دارد که می توانید با آن ها این اتاق های کوچک عریض را سازمان دهی و مرتب کنید.

بنابراین پویانو چند تکنیک موثر برای حل معضل فضای محدود این گونه اتاق ها ارائه می کند که می توانید از آن ها الهام بگیرید و در منازل خود پیاده کنید.

۱- انتخاب ترکیب رنگ مناسب

طراحی دکوراسیون اتاق های باریک

مهم ترین کار برای حل فضای محدود یک اتاق باریک و افزایش نمای بصری آن چیست؟ راهکار آن بسیار ساده است: ابتدا از طیف های سفید رنگ یکی را انتخاب کنید سپس سقف و دیوارها را با آن رنگ بزنید. اگر مبلمان شما نیز همین رنگ را داشته باشند تاثیرش بیشتر می شود.

بعد از اتمام مراحل بالا شما اتاقی را مشاهده خواهید کرد که مرزهای آن واضح و مشخص نیست، و اتاق نه تنها به شکل مربع دیده می شود بلکه از نظر بصری فراخ تر و بزرگ تر به نظر می رسد.

طراحی دکوراسیون اتاق های باریک

اگر تمایل ندارید دیوار تان را به طور یکدست رنگ سفید بزنید. راه دیگر کمک گرفتن از کنتراست رنگ ها برای گسترش بصری فضای اتاق است. به عنوان مثال برای این که شکل یک اتاق باریک مستطیلی را به مربع نزدیک کنید تا از نظر بصری بزرگ تر دیده شود، می توانید دیوارهای عریض را با طیف های رنگی کم رنگ(لایت) و دیوار کوچک را با رنگ تیره تر رنگ آمیزی کنید.

۲- ترفند قرار دادن آینه

طراحی دکوراسیون اتاق های باریک

این یک روش دیگر تست شده است که به خوبی شما را برای حل معضل فضاهای باریک یاری می کند. در این روش برای همسانی بیشتر به چند آینه ی بزرگ یا چند فضای باریک در طول هم نیاز دارید. علاوه بر این آینه ها می توانند گرد یا مربع نیز انتخاب شوند.

برای مطالعه بیشتر اینجا را کلیک کنید

منبع: پویانو

  • ۹۵/۰۴/۲۰
  • سمانه عزیزی

اتاق های باریک

طراحی دکوراسیون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی