دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون رستوان شیک

ایده های طراحی  داخلی 13 رستوران شیک در سرتاسر جهان

هنگامی که فردی به رستوران خاصی می رود، دلیل آن غذای خوب آن رستوران است یا فضای دلپذیرش. بیایید یک لحظه تبحر و خلاقیت سرآشپز در طبخ غذاهای لذیذ را در نظر نگیریم و فقط روی طراحی فضای رستوران متمرکز شویم. نمای یک رستوران چگونه  باشد تا بتواند مشتری ها را جذب کند؟ خب، آن به عوامل زیادی بستگی دارد. و از آن جایی که متغیرهای زیادی برای تعیین آن وجود دارد ما طراحی داخلی 13 تا از بهترین رستوران های مختلف جهان را در زیر آورده ایم. آن ها را مشاهده کنید و به ما بگویید کدام یک از آن ها از نظر شما بهترین است.

رستوران Celler de Can Roca

طراحی دکوراسیون رستوان شیک

این رستوران Celler de Can Roca است که در جیرونای اسپانیا واقع شده است که  ابتدا توسط برادران Roca راه اندازی شد. در سال 2007 ساختار این ساختمان عوض شد و تغییرات بزرگی در آن به وجود آمد. در حال حاضر، طراحی که می بینید توسط  Sandra Trruella  و Isabel López Vilalta ایجاد شده است.

طراحی دکوراسیون رستوان شیک طراحی دکوراسیون رستوان شیک طراحی دکوراسیون رستوان شیک طراحی دکوراسیون رستوان شیک

 

نمای شیک این رستوران آن را جزو بهترین ها قرار داده است طوری که این مکان به عنوان دومین رستوران برتر جهان شناخته شده است و رتبه ی 3  در رتبه بندی رستوران های جهان یعنی  Michelin stars را از آن خود کرده است. این رستوران غذاهایی با روش پخت کاتولونیایی ارائه می دهد. شما می توانید در این جا از انواع غذاهای لذیذ آن لذت ببرید و تجربه ی منحصر به فردی داشته باشید.

رستوران Noma

طراحی دکوراسیون رستوان شیک

این رستوران Noma است که عنوان «بهترین رستوران جهان» را در سال جاری از آن خود کرده است و در کپنهاگ واقع شده است. طراحی داخلی این رستوران توسط استودیوی دانمارکی Space   کپنهاگ انجام شده است. در حال حاضر نمای آن با طراحی قبلی اش بسیار متفاوت است.

برای مطالعه بیشتر روی این لینک کلیک کنید طراحی رستوران شیک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی