دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تحریریه معماری و دکوراسیون

شنبه ۲۰ مهر ۹۸ | ۰۷:۲۰

صفر تا صد طراحی داخلی باشگاه بیلیارد

برای طراحی یک مرکز تفریحی مانند سالن بیلیارد ، باید از تجربه کافی بهره مند بود. طراحی داخلی باشگاه بیلیارد، ضوابط و شرایط خاصی دارد که توجه به همه آن ها در کنار هم می تواند نتیجه مورد نظر را به همراه داشته باشد. بالا بردن قدرت جذب مشتریان، از مهم ترین اهداف راه اندازی باشگاه بیلیارد است. شما می توانید با طراحی یک دکوراسیون داخلی بی نقص، مشتریان ثابتی برای باشگاه بیلیارد خود ایجاد کنید. پویانو در این مطلب به شرح نحوه طراحی داخلی باشگاه بیلیارد خواهد پرداخت. اگر دوست دارید با نکات مهم در این رابطه آشنایی پیدا کنید، همراه ما باشید.

طراحی سقف در دکوراسیون داخلی باشگاه بیلیارد

طراحی سقف در دکوراسیون داخلی باشگاه بیلیارد

برای ایجاد یک باشگاه مطلوب از نظر مراجعین باید همه چیز در هماهنگی با هم باشد. پیشنهاد ما این است که طراحی داخلی باشگاه بیلیارد را از سقف آغاز کنید. اگر می خواهید از مشاوره یک طراحی داخلی استفاده کنید، می توانید از فضای مورد نظر، عکس و فیلم تهیه کرده و به وی نشان دهید.

در حالت کلی، سقف باشگاه بیلیارد، هر چه که باشد، باید ارتفاع مناسب برای یک سالن بیلیارد را داشته باشد. به طور معمول، ارتفاع مناسب برای باشگاه بیلیارد، بیش تر از 3 متر است. به طور کلی، اگر سقف فضا از 3 متر کوتاه تر باشد، نمی توان زیاد روی آن مانور داد و اجازه کوتاه کردن سقف وجود ندارد. به همین خاطر، انجام مشاوره می تواند کمک کند. نوع طراحی و نورپردازی سقف نیز مهم است.

انتخاب سبک در دکوراسیون داخلی باشگاه بیلیارد

انتخاب سبک در دکوراسیون داخلی باشگاه بیلیارد

شما می توانید فضای باشگاه بیلیارد خود را مطابق سبکی که مد نظر دارید، طراحی کنید. سبک های بسیار متنوعی در طراحی داخلی وجود دارند که از میان مهم ترین آن ها می توان به سبک کلاسیک و سبک مدرن اشاره کرد. سبک مدرن، فضای ساده ای ایجاد می کند که ممکن است مد نظر برخی ها باشد. در مقابل، در سبک کلاسیک می توان جزئیات و تزیینات بیش تری دید.

به هر حال، هر سبکی را که انتخاب کنید، باید تا پایان پروژه طراحی داخلی به آن وفادار بمانید. به عنوان مثال، شما نمی توانید دیوارها را مدرن و سقف را کلاسیک طراحی کنید. به طور کلی، سالن های بیلیارد در فضای کلاسیک، جلوه گری بیش تری دارند، اما سبک مدرن نیز در صورت اجرا به شکل مناسب می تواند جلوه منحصر به فردی ایجاد کند.

پیشنهاد ما این است که طراحی سقف ها را با در نظر داشتن کانپست های بیلیارد صورت دهید. به این منظور باید شما شناخت مناسبی نسبت به این رشته داشته باشید. بیلیارد، یک ورزش لاکچری است. بنابراین، طراحی داخلی باشگاه بیلیارد هم باید طوری باشد که فضایی لاکچری ایجاد کند. استفاده از فرم هایی غیر از مربع و مستطیل در طراحی سقف می تواند محیط را جذاب کند. در ضمن، استفاده کردن از نورپردازی به صورت مخفی نیز در طراحی سالن بیلیارد، زیبایی خاصی ایجاد می کند. در واقع، منابع نوری سقف باشگاه بیلیارد، بهتر است مشخص نباشد. فضای باشگاه بیلیارد و کاربرد آن ایجاب می کند از نور به صورت لایت استفاده شود.

 

 

ادامه مطلب

  • سمانه عزیزی