دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

دکوراسیون و معماری داخلی

  • ۰
  • ۰

چند آپارتمان خیلى کوچک براى زندگى در شهرهاى بزرگ

آپارتمان خیلى کوچک

همه ما از انقلاب حرکت به سمت خانه هاى کوچک مطلع هستیم. امروزه ساکنان شهرها در حال تجربه کردن زندگى در آپارتمان هاى مدرن کوچک هستند. این رشد و فضاهاى هوشمندانه ۴٠ متر مربعى، به سرعت بین جوانانى که به دنبال مکانى مناسب همراه با امکانات لوکس هستند، گسترش یافته است.

درست برخلاف خانه هاى کوچکى که مردم براى صرفه جویى در هزینه یا بخاطر قیمت پایینشان بدنبالشان بودند، این خانه هاى لوکس کوچک کم هزینه یا ارزان نیستند.

در بنگاه هاى املاک معروف بوستون و یا سانفرانسیسکو، مبلغى که براى هر متر مربع خانه معمولى پرداخته می شود فرقى با این خانه هاى کوچک ندارد.

آیا زندگى در فضاهاى کوچک باید در تضاد با زندگى کردن در فضاهاى بزرگتر باشند؟ این آپارتمان هاى کوچک بنظر موافق با این موضوع نیستند. ما از نیویورک تا لس آنجلس را گشته ایم و خانه هاى مورد علاقه مان را از بین ١٠ شهر آمریکا انتخاب کرده ایم و به این فکر افتاده ایم که اندازه ها را کوچک کنیم.

چند آپارتمان خیلى کوچک که ارزش دیدن را دارند

آپارتمان خیلى کوچک

در قلب منطقه اى در نیویورک آپارتمان خیلى کوچک جدیدى به صورت کاملا حرفه اى به مالکان خودش فضایى مینیمالسیت و بى سر و صدا را ارزانى داشته است. این آپارتمان ها به خودى خود فضاهایى تمیز و روشن دارند. نهایت استفاده را در کمد ها و کابینت ها داشته اند، اما هنوز کاملا جادار و تر و تمیز به چشم مى آیند که بخاطر رنگ سفید دیوار ها، کابینت هاى ایتالیایى و پارکت هاى چوبى رنگ روشن است.

آپارتمان خیلى کوچک

جایى که در گذشته کارخانه کفش بود، امروزه فضایى خلاقانه براى هنرمندان و طراحان است. با رفتن کارخانه یک محیط صنعتى مدرن و زیبا شکل گرفته که حالا حالا ها از مُد نخواهد رفت. این یعنى دیوارهاى آجرى، قاب هاى فلزى پنجره و تیرهاى سقف آنتیک. با وجود همه این متریال هاى تیره رنگ و سنگین، این آپارتمان خیلى کوچک فضاى روشن و مدرن خودش را همچنان حفظ کرده است.

آپارتمان خیلى کوچک

این آپارتمان تازه ساز با کفپوش از جنس چوب درخت بلوط، طراحى مدرن، آشپزخانه اى اروپایى و با فضاهاى ذخیره سازى خلاقانه کاملا به دل مى نشیند. در بقیه فضاى خانه، نکاتى مثل تخت خواب هاى تاشو و درهاى جیبى باعث استفاده از حد اکثر فضا در این خانه شده اند.

چیزى که این مجموعه خانه را متفاوت می کند، داشتن پشت بام مجزا براى هر یک از این خانه ها است و این اجازه را به مالکان می دهند که هر زمان نیاز به هوا خوردن داشتند از پشت بام استفاده و منظره محله خود را تماشا کنند.

 

آپارتمان خیلى کوچک

این مکان که در گذشته هتل بوده، حالا به آپارتمانى خیلى کوچک تبدیل شده است. حال و هواى سال ١٩۶٧ از این خانه هاى مدرن رخت کنده است. بالکن هاى جدید،کفپوش هاى طراحى شده و امکانات مدرن از جمله تغییرات هستند.

استخرى که بیرون ساخته شده بهمراه امکانات دیگر این آپارتمان را تبدیل به فضایى رویایى کرده است.

آپارتمان خیلى کوچک

قرار گرفته در محله اى جدید، این آپارتمان ها با دو اتاق خواب، آشپزخانه متفاوت و تنوع در طرح بندى ما را تحت تاثیر خود قرار داد. معمولا در آپارتمان هاى خیلى کوچک نه انتظار این است که بتوانى قدم به داخل کمد بگذارى و نه اینکه شیر آلات داخل آشپزخانه از فلز ضدلک باشند.

آپارتمان خیلى کوچک

معمولا آپارتمان هاى خیلى کوچک قیمت پایینى ندارند، بجز این یکى که در سیاتل و در محله اى دوست داشتنى واقع شده است. این آپارتمان هاى خیلى کوچک داراى قیمتى پایین تر از مانند هاى خود دارند. ساکنان این خانه ها داراى آشپزخانه هاى جمع و جور و فضاهاى ذخیره سازى مانند کمد و کابینت هستند، به همراه پنجره هاى سرتاسر از کف تا سقف و کفپوشى از چوب سخت. پشت بام این آپارتمان ها با قابلیت باربى کیو و فضایى براى نشستن و تنها با ٢٧ خانه وار هیچ وقت خیلى شلوغ نمى شوند.

منبع: پویانو

  • ۹۵/۰۴/۱۲
  • سمانه عزیزی

طراحی آپارتمان خیلى کوچک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی