۵ راهکار برای افزایش کسب و کار شرکت معماری تان
مدیریت کردن شرکت معماری خودتان کاری سخت است ، در حالی که هر معمار با ایده های قوی درباره ی اینکه چه نوع شرکتی می خواهند باشند شروع می کند. با عزمی پایدار ، می تواند انجام دادن کارهایی که شما برای روشن نگاه داشتن چراغ ها نیاز دارید انجام دهید، آسان باشد ؛ بیشتر از کار هایی که شما می خواستید از ابتدا انجام دهید. در این مطلب که تحت عنوان ” ۵ راهکار خلاقانه برای توسعه ی کسب و کار معماران و طراحان” منتشر می گردد به تشریح راهکار هایی می پردازیم که نه تنها کار شما را رونق می بخشد بلکه به شما این اطمینان را می دهد که این شیوه ی درست کار نیز هست.
چنانچه یک شرکت معماری بزرگ داشته باشید یا یک دفتر کوچک ، هر استودیو طراحی نیاز به یک برنامه برای تضمین کسب و کار جدید دارد. در حقیقت ، یکی از تاثیر گذار ترین استراتژی های توسعه ی کسب و کار برای جذب پروژه های جدید ، شامل صرف زمان بیشتر برای فعال سازی ارتباطات و صرف زمان کمتر بر روی “مطالبه ی پیشنهادات” و “مطالبه ی مدارک” است.
در ادامه ، ۵ استراتژی وجود دارد که می تواند شما را برای یک توسعه ی خوب کسب و کار کمک کند تا در میدان رقابت پیروز شوید و کارفرما و پروژه های بیشتری را جذب کنید:
۱٫پروژه ی ایده آل را تعریف کنید و سپس به عقب بازگردید:
پروژه ی ایده آل برای شرکت شما چگونه است؟ افرادی که می توانند شما را در رسیدن به آن همراهی کنند چه کسانی هستند؟ برخی تحقیقات را در محیط های اجتماعی آنان انجام دهید و راه هایی را برای ملاقات با آن ها پیدا کنید. بهترین پروژ ها و همکاری ها از طریق ارتباط مسقیم شخصی رخ می دهد. پل ارتباطی را به شبکه ای که مشتری ایده آل شما در آن مکان وقت می گذراند بزنید.
۲٫از طراحی خود مثل اشیاء قابل حمل و قابل به اشتراک گذاری خروجی بگیرید.
دفترچه های طراحی کمپانی های متعدد که که پروژه های آن ها را به نمایش می گذارد ، به جای ساختن یک بروشور ساده که صرفا پرتفولیو است. فیزیولوژی طراحی شما باید در هر شی ملموسی (کتابچه ، کارت و غیره) از محصولات دفترتان دیده شود ؛ بنابراین زمانی که یک کارفرما را ملاقات می کنید شما می توانید یک نمونه ی کوچک از آنچه را که شرکت شما را بزرگ می کند ارائه دهید. با ایمیلی که خوب طراحی شده کارها را پیگیری کنید و مطمئن شوید که وب سایت تان ساده و قابل فهم است. بدترین چیز برای یک مشتری رو به رو شدن با وبسایتی بی نظم و پیچیده است.
- پیگیری (افزایش کسب و کار شرکت معماری )
مطمئن شوید که همیشه کارت های بیزنس را در دست دارید و بعد از دریافت تعدادی کارت بیزنس در رویدادهای شبکه ای ، آن ها را وارد لیست ایمیل خود کنید و با ایمیل های شخصی به صورت دوره ای تماس خود را حفظ کنید.
- شرکت معماری خود را به یک برند تبدیل کنید.
تخصص دفتر را شناسایی و تعیین کنید. مثلا طراحی سبز یا طراحی شهری و یا طرح های مسکونی یا فرهنگی. نیاز به یک شناسه دارید که مشتریان می توانند با نام شرکت شما آن را ارتباط دهند. برای اینکه بتوانید شرکت خود را ترویج کنید ، باید چیزی که منحصر به فرد شرکت شماست برای ارائه داشته باشید.
- ترتیب دادن سخنرانی هایی در دفترتان (افزایش کسب و کار شرکت معماری)
برگزاری سخنرانی توسط افراد شرکتتان که شما می توانید هر کسی را دعوت کنید ، فرصت خوبی را برای معرفی استودیو شما برای مخاطبان جدید فراهم می کند. بهتر است سخنرانی کاملا تخصصی درباره ی معماری نباشد و دربر دارنده ی نکاتی باشد که شرکت شما به آن معتقد است. این کار باعث می شود که ارتباط گیری با شرکتتان آسان شود و همچنین جنبه های مختلفی از کار را نشان دهد.
منبع:پویانو
- ۹۵/۰۶/۱۶